Za razstavljavce

Koliko večji so stroški za podjetje, če ureja nastop prek zastopnika? 

Razstavljavci lahko vse urejajo neposredno pri organizatorju sejma.

Pogosto je seveda lažje, če imajo sogovornika pri pripravi nastopa doma. V podjetjih, v katerih šele razmišljajo o svojih prvih nastopih na sejmih v tujini, sicer pogosto opazimo bojazen, da bodo stroški nastopa višji, če se bodo za informacije in pomoč obrnili na uradnega zastopnika sejma. V resnici ni prav nobene razlike med stroški, če stvari urejate prek zastopnika ali neposredno pri organizatorju sejma. Po dogovoru zaračunavamo samo “nadstandardne storitve”, denimo izvedbo seminarja o učinkoviti pripravi in izvedbi sejemskega nastopa za vaše zaposlene. Navedeno velja seveda za sejme, ki jih zastopamo.

Kdo potrebuje največ pomoči in kdaj? 

Običajno potrebujejo podjetja največ pomoči pri prvem nastopu. Skoraj tri desetletja izkušenj z najpomembnejšimi sejemskimi prireditvami na svetu so jamstvo, da vas bomo opozorili na vse vidike sejemskega nastopa. V prihodnjih letih, ko boste morda na zelo zasedenem sejmu želeli dobiti boljši prostor, vam lahko pridejo prav naša dolgoletna poznanstva s sodelavci v Nemčiji in drugod po svetu. Poleg tega lahko vedno nastopijo nepredvidene težave; takrat bomo skoraj zagotovo hitreje kot vi našli tistega, ki vam bo lahko učinkovito pomagal.

Z drugimi besedami: naša pomoč ne stane nič, lahko pa z njo prihranite tako čas kot denar, manj pa bo tudi možnosti za napake.

Razstavljavcem torej nudimo: 

  1. posredovanje informacij o strokovnih sejmih, ki jih organizirajo Düsseldorfski, Frankfurtski in Nürnberški sejem po vsem svetu
  2.  podporo pri pripravi sejemskega nastopa (vse v okviru programa zastopanih sejemskih podjetij):
    1. svetovanje pri izbiri primernega sejma glede na vaš proizvodni oziroma prodajni program
    2. pomoč pri izdelavi stroškovnika sejemskega nastopa (najem razstavnega prostora, postavitev stojnic, vpis v katalog, elektrika in drugi tehnični priključki, …)
    3. določanje sejemskih ciljev
    4. analiza strukture obiskovalcev glede na trženjske cilje podjetja in ocena učinkov sejemskega nastopa
    5. načrtovanje in oblikovanje sejemskega prostora in postavitev stojnic prek partnerjev v Sloveniji ali na posameznem sejmišču
    6. načrtovanje pred- in posejemskih dejavnosti
    7. seminarji in delavnice o nastopu na strokovnem sejmu za Vaše zaposlene
  3. informacije o posameznem sejmu najdete na spletnih straneh, za vsa vprašanja pa smo Vam vedno na voljo osebno, po telefonu (01 5131-480) ali e-pošti.
Želite biti prvi obveščeni o novih sejmih?

Prijavite se na naše e-novice in spremljajte najnovejša obvestila in dogajanja.

Hvala za prijavo!

{{ errors.first('email') }}
{{ errors.first('terms') }}