Nürnberg, 13. - 16.2.2019

     Povezave
VIVANESS 2018 - analiza sejma
katalog razstavljavcev, iskalnik izdelkov
strokovni spremljevalni program 2019
program kongresa
prospekt za razstavljavce 2019
prospekt za obiskovalce 2019
 


Največji mednarodni strokovni sejem naravne kozmetike in wellnessa na svetu


Datum:
13.2. - 16.2.2019
Kraj:
Nürnberg
Turnus: vsako leto
Leto ustanovitve: 1990
Spletna stran: www.vivaness.de

Statistika VIVANESS 2018 (2017,
2016):
- število obiskovalcev: 50.200 iz 134 držav, (51.453 - 134), (48.533)
- število razstavljavcev: 276, (259), (204)
- bruto razstavna površina: 9.300 m², (9.400 m²), (9.300 m²)
- število slovenskih razstavljavcev: 2, (2), (2)

 

Sejem je začel svojo uspešno pot kot del sejma BIOFACH, ki praznuje letos 25 let obstoja, zdaj pa oba sejma že dolgo potekata vzporedno. Skupaj sta precej več kot le strokovni prireditvi s certificiranimi ekološkimi izdelki; v marsičem sta sinonim za odgovorno rabo naravnih virov, obema panogama pa postavljata smernice razvoja.

 

 Razstavni program za 2017

- surovine za proizvodnjo naravne kozmetike
- naravna kozmetika za nego obraza in telesa
- dekorativna kozmetika
- izdelki za nego las
- izdelki za wellness
- darila in drugi dodatki

Ker lahko z eno vstopnico obiščete oba sejma, vas vabimo, da si ogledate tudi sejem BIOFACH, saj se programa v marsičem dopolnjujeta, predvsem pa boste lahko še bolje spoznali trende. »Eko« namreč ni le oznaka na izdelkih, za marsikoga je vse bolj ali predvsem življenjski slog.

Ciljne skupine obiskovalcev: pridelovalci in proizvajalci surovin za proizvodnjo kozmetike, proizvajalci kozmetičnih in toaletnih izdelkov, trgovina in distribucija, strokovnjaki na področju zdravega načina življenja, hotelska dejavnost, kozmetični saloni in centri dobrega počutja.

 Strokovni spremljevalni program (izvleček za leto 2017)

Forum VIVANESS: Naravna kozmetika ostaja pomemben generator rasti na trgu kozmetike. Vse več certificiranih izdelkov najde pot tako do žensk kot moških. Trg je inovativen, na njem se vsak dan pojavljajo novi izdelki. "Naravno" je in ostaja glavni prodajni argument.

Toda, kako potrošnice in potrošniki pravzaprav vidijo trg naravne kozmetike, kako se znajdejo na njem? Kako s trgom komunicirajo ponudniki? Katere priložnosti in pasti predstavlja trajnostni vidik?

Izkoristite forum VIVANESS za izmenjavo informacij in izkušenj o teh vprašanjih.

Kongres VIVANESS: trajnostni razvoj ter trendi in potenciali te dejavnosti so rdeča nit približno 180 predavanj.

Za obiskovalce sejma so predavanja brezplačna.

Nazaj na seznam sejmov.
Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani in štetje števila obiskovalcev. Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni.