Nürnberg, 14.02.-17.02.2023

     Povezave
VIVANESS 2020 - analiza sejma
katalog razstavljavcev, iskalnik izdelkov
program kongresa
strokovni spremljevalni program
prospekt za razstavljavce 2021
prospekt za obiskovalce 2022
 


Največji mednarodni strokovni sejem naravne kozmetike in wellnessa na svetu


Datum:
14.02.-17.02.2023
Kraj:
Nürnberg
Turnus: vsako leto
Leto ustanovitve: 1990
Spletna stran: www.vivaness.de

Sejem VIVANESS, prvotno načrtovan za 15. do 18. februar 2022, je bil 14.01.2022 zaradi epidemioloških razmer prestavljen. Novi termin je 26.-29.07.2022. Prihodnji redni termin sejma bo 14.-17.2.2023.

Statistika
* VIVANESS 2020 (2019, 2018):
• število obiskovalcev: 47.561 iz 136 držav (51.488 iz 143 držav; 50.200 iz 134 držav)
• število razstavljavcev: 3.738 iz 110 držav (3.266, 3.238)
• neto razstavna površina: 61.653 m² (53.623 m²; 52.991 m²)
• bruto razstavna površina: 110.300 m² (92.300 m²; 91.600 m²)
• število slovenskih razstavljavcev: 15


* skupaj s sejmom BIOFACH


Sejem je začel svojo uspešno pot kot del sejma BIOFACH, zdaj pa oba sejma že dolgo potekata vzporedno. Skupaj sta precej več kot le strokovni prireditvi s certificiranimi ekološkimi izdelki; v marsičem sta sinonim za odgovorno rabo naravnih virov, obema panogama pa postavljata smernice razvoja.


 Razstavni program

• izdelki za nego kože
• izdelki za nego telesa
• izdelki za nego las
• dekorativna kozmetika
• dišave
• kozmetika za posebne potrebe (za sončenje, otroke, nosečnice in mlade mamice itd.)
• drogerijski izdelki (higienski izdelki za osebno nego, darilni seti, čistila itd.)
• surovine in aditivi za proizvodnjo naravne in organske kozmetike
• proizvodnja za druge blagovne znamke (pogodena proizvodnja), pakiranje
• storitve (strokovna združenja, certificiranje, založništvo itd.)

Ker lahko z eno vstopnico obiščete oba sejma, vas vabimo, da si ogledate tudi sejem BIOFACH, saj se programa v marsičem dopolnjujeta, predvsem pa boste lahko še bolje spoznali trende. »Eko« namreč ni le oznaka na izdelkih, za marsikoga je vse bolj ali predvsem življenjski slog.

Ciljne skupine obiskovalcev: pridelovalci in proizvajalci surovin za proizvodnjo kozmetike, proizvajalci kozmetičnih in toaletnih izdelkov, trgovina in distribucija, strokovnjaki na področju zdravega načina življenja, hotelska dejavnost, kozmetični saloni in centri dobrega počutja.

 Izvleček spremljevalnega programa

VIVANESS Congress: Naravna kozmetika nadaljuje svojo uspešno pot, postaja vse bolj profesionalna, ob tem pa ostaja zvesta svojim koreninam. Kljub temu se trg spopada z določenimi izzivi. Na primer kako ustvariti in doseči nove ciljne skupine? Kako se trg razvija, kaj je gonilna sila razvoja in kaj ga zavira? Za obiskovalce sejma so predavanja brezplačna.

Novelty stand - predstavitev novosti

Breeze - predstavitev zagonskih podjetij (start-up) in malih proizvajalcev ter njihovih novih kreacij in svežih konceptov

 E-katalogi in aplikacije za pripravo učinkovitega in uspešnega obiska

Izdelke in razstavljavce lahko po različnih ključih iščete v e-katalogu, v katerem lahko shranjujete izbrane razstavljavce in izdelke, delate zapiske in podobno. V svoje zapiske si lahko vnesete tudi izbrana predavanja in druge dogodke.

Nazaj na seznam sejmov.
Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani in štetje števila obiskovalcev. Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni.