Nürnberg,
24.-26.9.2019

     Povezave
FachPack 2018 - analiza sejma
katalog razstavljavcev
razlogi za obisk
razlogi za razstavljanje
nomenklatura, razporeditev po halah
tloris sejmišča
spletna galerija
cene vstopnic

Mednarodni strokovni sejem embalaže ter strojev, opreme in surovin za izdelavo embalaže in pakiranje, tisk embalaže in logistike v procesu pakiranja






Datum:
24.09.-26.09.2019
Naslednji termini: 28.09-30.09.2021, konec septembra 2022, konec septembra 2023
Kraj: Nürnberg
Leto ustanovitve: 1979
Turnus:
2016, 2018, 2019, 2021 (v letih, ko poteka Interpack Düsseldorf, FachPack ni organiziran)
Spletna stran: www.fachpack.de

Statistika FachPack 2018 (2016, 2015):

- število obiskovalcev: 44.019, (41.014), (44.022)
- število razstavljavcev: 1.644 iz 43 držav od tega 38 odstotkov iz tujine, (1.542, 42 držav, 32 odstotkov iz tujine), (1.565, 38 držav, 32 odstotkov iz tujine)
- bruto razstavna površina: 109.800 m², (105.000 m²), (105.500 m²)
- število slovenskih razstavljavcev: 8, (5), (5)

 

FachPack je edini mednarodni strokovni sejem, ki predstavlja celotno reprodukcijsko verigo na področju pakiranja – od oblikovanja in načrtovanja, materialov in strojev do tiska embalaže in logistike. Proizvajalci strojev, materialov in embalaže se tu pogovarjajo o najnovejših trendih pri pakiranju s kupci, ki prihajajo iz različnih dejavnosti: od tiska ter izdelave papirja in kartona, proizvodnje hrane in pijače do avtomobilske in elektroindustrije ter kozmetike in farmacije.

Ugled sejma FachPack in njegov trden položaj med vodilnimi sejmi na svetu za pakiranje potrjujejo tudi statistični podatki. Razstavljavcev je iz leta v leto več: na zadnjem sejmu jih je nastopilo 1.542 iz 42 držav. To je sicer za 1,5 odstotka manj kot leta 2015, vendar pa jih je bilo takrat za devet odstotkov več kot na predzadnjem sejmu. Prav tako se je v zadnjih letih zelo povečal delež tujih razstavljavcev, kar kaže na vse večji mednarodni pomen sejma (leta 2009 je bilo tujih razstavljavcev 20 odstotkov, 2015 in 2016 pa že 32 odstotkov).

Podobno velja za število obiskovalcev: med letoma 2009 in 2013 se je število obiskovalcev gibalo med 33 in 37 tisoč, leta 2015 jih je bilo 44 tisoč (kar 27 odstotkov več kot leta 2013), leta 2016 pa 41 tisoč.

Tokratni sejem bo večji za eno halo (8). Tudi slovenska udeležba bo rekordna: nastopilo bo 9 samostojnih razstavljavcev in en sorazstavljavec (2016: 5 + 1), pri tujih razstavljavcih pa bosta nastopila dva sorazstavljavca iz Slovenije (2016: 1).

 Razstavni program


- surovine in materiali za izdelavo embalaže
- pomožni pakirni materiali in surovine
- pakirni stroji
- oprema za označevanje in etiketiranje
- periferni pakirni stroji in oprema
- tisk embalaže in priprava
- logistika v procesu pakiranja
- storitve na področju pakiranja in izdelave embalaže

Ciljne skupine obiskovalcev so zaposleni v naslednjih dejavnostih: hrana in pijača, farmacija in medicina, kozmetika, kemikalije, avtomobilska industrija, široka potrošnja, industrijski izdelki.


 Razporeditev po halah


Hale 1 do 4A: tehnologija in obdelava, logistika v pakiranju
Hale 5 do 8: materiali

Izberite Floor plan na zavihku Exhibition Info (s klikom na posamezno halo se odpre interaktvni načrt hale) ali pa hitri pregled (na dnu strani so pripeti tlorisi za vsako halo posebej).

 

 Spremljevalni program (2018)


Forum PackBox

Forum PackBox je osredotočen na teme o pakiranju, tisku embalaže in obdelave. Kratke predstavitve in okrogle mize oblikujejo in vodijo strokovnjaki iz industrije. Registracija ni potrebna, udeležba je brezplačna.

Glavne teme (naslovi v angleškem izvirniku):

Torek, 25. september:
Sustainable trends in European packaging
Pallets and wooden packaging: quality and safety prioritized
A look into the future – current trends and developments for the packaging

Sreda, 26. september:
Automotive – driver for industrial packaging
How do I tell my partner? The differences between the ideal and reality in packaging printing
Embarking on a new plastic age
Packaging design, processing and realisation (delavnica)

Četrtek 27. september:
The power of print – the effect of print finishes
Solutions for the cardboard box industry’s supply chain

Forum TechBox
Teme foruma TechBox so tehnologija v pakiranju in logistika.

Torek, 25. september:
Intelligent packaging carriers
Opportunities for simulation and digital twins in the packaging industry
Security on packaging lines

Sreda, 26. september:
New technologies for more efficient packaging processes
Social network industry in the packaging sector
Digital offensive – the practical implementation of industrial networking

Četrtek 27. september:
The new packaging act and circular economy
Track, trace, sense: Auto-ID technologies for the digitalization of packaging and logistics processes
Current effects of digitalization on packaging logistics


POSEBNE RAZSTAVE


Novo: Razstava »Premium packaging«
Letošnji sejem bo večji za eno halo (halo 8), v njej pa bo sklop tiska embalaže, obdelave in luksuzne embalaže. Vsa hala bo v znamenju odličnega dizajna in gastronomije, v središču hale pa bo razstava o prvovrstni embalaži, inovativnih materialih, tisku embalaže in končni obdelavi. Namen razstave je predstaviti izbrane izdelke v izbranem okolju: Premium Design for Premium Packaging.

Snovalci razstave želijo sporočiti, kako ključno je oblikovanje za uspešno uveljavljanje blagovnih znamk – kakšni so trendi v komuniciranju blagovnih znamk, kateri so novi materiali in tehnike in kako jih lahko izkoristimo. Predvsem pa: kako pomembne so inovacije na področju pakiranja? Že v bližnji prihodnosti naj bi namreč spremenile marsikaj, denimo: olivno olje v majhnih jajčkih iz sladkornega ovoja bi preprosto razbili na solati, barve za dom bodo na voljo v nahrbtnikih z vgrajenim valjčkom in podobno.

Tematski park "PACKAGING IN MEDICAL TECHNOLOGY AND PHARMACY"
Na posebni razstavi "Packaging in Medical Technology and Pharmacy" bodo proizvajalci pokazali, kako se spopadajo z izzivi pakiranja v medicini in farmaciji, kjer ima embalaža vrsto nalog: izdelek mora ne le zaščititi, temveč tudi preprečiti njegovo ponarejanje ter zagotoviti pravilno doziranje in aplikacijo aktivnih sestavin. Za otroke mora biti nepremagljiva ovira, do starejših pa skrajno prijazna. Seveda mora biti tudi prepoznavna in hkrati privlačna. Tematski park bo ponudil zanimiv in edinstven vpogled v rešitve na tem področju. Podobno velja tudi za kozmetične izdelke, kjer se prav tako srečujemo s problemom ponarejanja, embalaža mora izdelke dobro zaščititi, dizajn pa igra ključno vlogo pri uspešnem trženju.

Novo: Tržnica »Sustainability and plastics – no contradicition«

Plastične folije lahko zadovoljijo vrsto tehničnih in vizualnih zahtev zaradi kompleksne večslojne strukture različnih polimerov, jih je pa zaradi tega težko reciklirati. Namen tržnice »Trajnost in plastika – nobenih protislovij« je omogočiti vpogled v zahteve pri proizvodnji plastike na področju virov in energije, prikazala pa naj bi, kako lahko s plastiko, ki jo uporabimo za embalažo, prispevamo k ohranjanju virov.

Nagrada "GERMAN PACKAGING AWARD"
Nagrada za najboljše in najbolj inovativne rešitve pri pakiranju, naj gre za nove materiale, dizajn, tehnologije, načine uporabe, stroje, programsko opremo ali zgodbe o uspehu na trgu.
Podeljujejo jo že od leta 1963, mladim podjetnikom pa so namenjene posebne nagrade »junior«.

MEETING POINTS
Prostori za mreženje, pogovore in srečanja v prijetnem vzdušju za izmenjavo idej in vizij.

Forum "CORRUGATED CARDBOARD"
Digitalizacija, spletno nakupovanje in prodaja po pošti spreminjajo prodajo in potrošnjo. Eden ključnih materialov, ki omogoča te spremembe je prav – valoviti karton. Forum o uporabi valovitega kartona pri izdelavi transportne embalaže bo poskušal odgovoriti na vprašanja, kot so vloga pakiranja pri nakupovanju v prihodnosti, kakšne zahteve potrošnikov in prodajalcev mora izpolnjevati embalaža za prodajo po pošti, katere rešitve so ključne za uspeh industrije valovitega kartona in podobno.

Sreda, 26. september 2018, 11:00 – 12:30 Forum Wellpappe, dvorana St. Petersburg, NCC Ost

SKUPINSKI NASTOPI


Paviljon "Labels & more"

Paviljon "Labels & more" predstavlja proizvajalce etiket, ki so vključeni v dnevno proizvodnjo rešitev za stranke iz živilske in farmacevtske industrije ter trgovino. Tipična področja uporabe pri označevanju proizvodov so še vedno dejavnosti, kot so avtomobilska, elektronika, pisarniški sklop ali logistika.

Paviljon Robotik-Pack-Line

Paviljon predstavlja velike korporacije ter mala ali srednja specializirana podjetja, ki uspešno sodelujejo na področju robotike in avtomatizacije.

 

Novo: Paviljon strokovnih združenj

Predstavlja se približno desetina evropskih združenj na področju embalaže in pakiranja – veliko priložnosti za mreženje na enem mestu.


Nazaj na seznam sejmov.

 

Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani in štetje števila obiskovalcev. Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni.