Frankfurt, 25.-29.1.2019

     Povezave
katalog razstavljavcev
spremljevalni program
trendi 2018/19
tloris sejmišča
spletna galerija
cene vstopnic
cene razstavnega prostora 
spletni nakup vstopnic

Največji mednarodni strokovni sejem izdelkov za praznovanja, praznične dekoracije, floristike in pirotehničnih izdelkov na svetu (vzporedno s sejmi Creativeworld, Paperworld  in Floradecora)

 
Datum: 25.01.-29.01.2019
Kraj:
Frankfurt
Turnus: vsako leto
Leto ustanovitve: 1990
Spletna stran: christmasworld.messefrankfurt.com

Statistika Christmasworld in Floradecora 2018 (2017, 2016):

∙ število obiskovalcev: 43.450 iz 129 držav, od tega 66 % iz tujine, (43.233 - 110, 59%), (39.398)
∙ število razstavljavcev: 1.048 iz 43 držav, (1.061 - 42), (953 - 45)
∙ bruto razstavna površina: 87.300 m², (93.400 m²), (87.700 m² )
∙ število slovenskih razstavljavcev: 7, (8), (7)

Skupaj s sejmoma Paper- in Creativeworld 2018 (2017, 2016):
∙ število rastavljavcev: 3.017 iz 69 držav, (2.938 - 63), (2.855)
∙ število obiskovalcev: 86.503 iz 161 držav, (85.400 - 154), (82.097)

Vsebina za Christmasworld 2017

Christmasworld
, največji mednarodni strokovni sejem izdelkov za praznovanja, praznične dekoracije, floristike in pirotehničnih izdelkov na svetu, iz leta v leto obišče več ljudi: leta 2008 jih je bilo 30 tisoč, leta 2013 37 tisoč, leta 2017 pa več kot 43 tisoč. Sejem Christmasworld 2017 je bil tako v vseh pogledih bogatejši: ne le po številu obiskovalcev, številu razstavljavcev in pestrosti ponudbe, temveč  tudi za povsem nov sklop, ki je pravzaprav samostojni sejem - floradecora s programom svežega cvetja in lončnic ter potrebščin in pripomočkov za cvetličarje.

Podrobnejši statistični podatki o obiskovalcih in razstavljavcih Christmasworld 2017 ...

 Razstavni program


• božič in advent
• sezonska dekoracija in darila
• pripomočki za cvetličarje in vrtna dekoracija
• trakovi in darilni papir
• sveče in dišave
• sveže cvetje in sobne rastline
• urejanje prodajnih prostorov (visual merchandising), razsvetljava






 Spremljevalni strokovni program 2017


Prvorazredni spremljevalni program
ponuja vrhunska predavanja in praktične delavnice, na katerih boste izvedeli kako najbolje izkoristiti sezonsko dekoracijo, dati svežo energijo svojemu prodajnemu programu in še veliko več. Tu boste našli dragocene ideje in praktične nasvete kako bolje ustreči željam potrošnikov. Osrednja prireditev spremljevalnega programa pa je seveda  predstavitev trendov 2017/18 z dvema prireditvama: Trend Show in Trends 2017/18 - Trend Worlds.

Christmasworld Trends 2017/2018

Trends 2017/18 - Trend Worlds
Strokovnjaki za trende so za sezono 2017/18 oblikovali naslednje slogovne svetove:
A fanciful celebration of joy
A valuable handling with tradition
A gentle touch of nature
A distinctive figure of modernity

Trend Show - na predstavitvi trendov boste brezplačno dobili knjigo trendov z natančnim opisom trendov vključno z barvno paleto in pantone lestvico, materiali, dizajni in oblikami.

V okviru razstave potekajo tudi predavanja in vodeni ogled (vsak dan ob 11:00, 13:00 in 15:00, zadnji dan pa ob 12:00).

Premium Business Programme je namenjen lastnikom in upravljavcem trgovskih središč, nepremičninskim podjetjem, trgovinam, strategom za urbani marketing, oblikovalcem in oblikovalskim agencijam, skratka vsem, ki so tako ali drugače povezani z oblikovanjem dekorativnih zasnov.

V okviru programa so na voljo vrhunska predavanja, tokrat
• Shopping centres and concept decoration - Trends 2030
• Urban marketing and business development - "Your City - Your People"


Članstvo v programu prinaša številne ugodnosti: dostop v Premium Lounge, VIP parkirišče, prost vstop na sejem in drugo, predvsem pa odlične možnosti za mreženje.

Christmasworld Forum ponuja serijo brezplačnih predavanj (v nemščini, s simultanim prevajanjem v angleščino).

Nekaj naslovov (v izvirniku) za pokušino:

• The seven deadly sins in sales - or: how to overcome stumbling blocks on the way to success
• Self- motivation for bosses and sales managers
• Which mega trends are influencing Christmas decorations and how can they be staged at the POS
• Talking to customers - successful customer and sales orientation
• High street vs. online: courage to diversify – recognising and exploiting one's own opportunities.
• The king will be a prince! - what the customer awaits from retail in 2017
• The city center as the city's accessible business card
• When honesty is sold down the river, it is your job to protect your customers from the competition
• Having courage in the brand and bridging the gaps - The strength of every retailer lies in their individuality
• Christmas Markets in specialist retail - how to combine tradition and trends in a modern business model
• Tradition versus innovation, creating and meeting demand - The right mix between art and commerce
• Greater success potential with ancillary product ranges at Christmasworld
• What city centers need to offer their visitors in future
• Christmas in my store - from the idea to customer fascination
• Audio & Trade - how important are audio stimuli in the stationery retail trade
• From purchasing to display - Conceptual presentation of goods as opposed to decorative display
• Storytelling at the point of sale - some practical ideas

Posebna razstava Surprise, Surprise

Če vas zanima, kako urediti zelo ekstravagantno izložbo, prodajalno ali tudi večji javni prostor, ki bo pritegnil obiskovalce in kupce s povsem nepričakovanimi elementi, potem je to prava razstava za vas. Vse, kar bosta avtorja Rudi Tuinman in Pascal Koeleman iz studia 2Dezign uporabila na svoji razstavi, boste našli pri razstavljavcih na sejmu, torej boste vse videno lahko tudi naročili in uporabili pri svojem delu.

 Vodiči za specializirane ponudniike


Razstavljavci s posebno ponudbo so označeni z jasnimi logotipi, in to tako na svojih stojnicah kot v vseh katalogih (tiskanem, spletnem, app-u in v informacijskem sistemu na sejmišču).

Razstavljavci, ki predstavljajo izdelke za okraševanje velikih objektov (nakupovalna središča, postaje, letališča, hoteli, mesta, ...).

Razstavljavci s ponudbo ročno narejenih izdelkov kakovosti „made in Germany“.

Azijski razstavljavci, ki izstopajo z visoko kakovostjo, trendovskimi in inovativnimi izdelki, pa tudi s profesionalnim dizajnom svojih stojnic. Ta podjetja so zanimiva za srednje velika in velika naročila.

 Aplikacija Christmasworld Navigator za pametne telefone in tablične računalnike


V spletnih trgovinah iTunes in Google play najdete aplikacijo "Christmasworld Navigator". Aplikacija vsebuje katalog razstavljavcev, interaktivni tloris sejmišča in hal ter druge koristne informacije o sejmu. Aplikacija ponujaja možnost izdelave lastnih seznamov, vodenje zapiskov in podobno. Več o aplikaciji si lahko preberete tukaj.

Nazaj na seznam sejmov.

 

Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani in štetje števila obiskovalcev. Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni.