Ambiente Frankfurt Frankfurt, 03.02.-07.02.2023

     Povezave
katalog razstavljavcev
spremljevalni program
tloris sejmišča
spletna galerija
contract Business
cene vstopnic
cene razstavnega prostora
spletni nakup vstopnic
Največji mednarodni strokovni sejem izdelkov široke potrošnje na svetu (notranja oprema, design, vse za kuhinjo in jedilnico, mali gospodinjski aparati, darila, bižuterija)


Datum: 03.02.-07.02.2023
Kraj:
Frankfurt
Turnus: vsako leto
Leto ustanovitve: 1949
Spletna stran: ambiente.messefrankfurt.com

Statistika 2020 (2019, 2018):

• število obiskovalcev: 101.114 iz 160 držav (136.081 iz 166 držav; 133.582 iz 168 držav)
• število razstavljavcev:  4.582 iz 92 držav (4.460 iz 92 držav; 4.376 iz 88 držav)
• neto razstavna površina: 179.169 m² (179.755 m²; 179.649 m²)
• bruto razstavna površina: 310.600 m² (305.600 m²; 308.500 m²)
• število slovenskih razstavljavcev: 11 (13; 13)

Nova zasnova v letu 2023

Frankfurtski sejem je že desetletja organizator vodilnih strokovnih sejmov na svetu na področju izdelkov široke potrošnje. V letih 2021 in 2022 smo jih morali žal odpovedati zaradi epidemije Covid-19. Ta trg sicer že leta doživlja precejšne spremembe, od vse bolj globalizirane ponudbe do koncentracije maloprodajnih kanalov v velikih nakupovalnih centrih na eni strani in povečanja spletne prodaje na drugi. Epidemija Covid-19 in zaostrovanje političnih razmer v svetu so te procese le pospešile in sprožile nekatere nove.

Frankfurtski sejem se je na vse te spremembe odzval z novo zasnovo svojih strokovnih sejmov za izdelke široke potrošnje. Od leta 2023 naprej bodo - pod geslom "Home of Consumer Goods" - v začetku februarja skupaj potekali Ambiente in Christmasworld (3.-7.2.2022) in Creativeworld (4.-7.2.2022). Produktne skupine sejma Paperworld bodo razporejene med vse tri sejme glede na vrsto posameznega izdelka. Najširša ponudba izdelkov široke potrošnje na svetu bo tako na voljo na enem mestu in ob istem času.

Paperworld India, Paperworld China, Paperworld Middle East in Hongkong International Stationery Fair bodo še naprej organizirani pod blagovno znamko Paperworld.

Rok za zgodnje prijave po nižjih cenah (early booking) je razmeroma kratek, do 8.4.2022. Zato vas prosimo, da si čim prej ogledate novo zasnovo in pošljete morebitna vprašanja. Lahko se seveda tudi takoj prijavite.

Za lažjo orientacijo smo v enem dokumentu pripravili pregled vseh produktnih skupin za vse tri sejme, skupaj s pregledom po halah. Ogledate si lahko tudi video predstavitev nove zasnove, ki jo je Frankfurtski sejem pripravil za svoje razstavljavce po vsem svetu 16. februarja 2022.

Povezave:
produktne skupine
• shematski prikazi sejmov po halah Ambiente, Christmasworld in Creativeworld
.

 Ambiente - The Show (vsebina za leto 2021)


Kako oblikovati privlačen program, kateri izdelki bodo prodajne uspešnice, kateri pa so primerni za dopolnilno ponudbo? To so vprašanja, ki si jih trgovci zastavljajo ves čas, nove odgovore in ideje pa vsako leto februarja ponudi mednarodni strokovni sejem Ambiente: Ambiente je preprosto The Show, največji in najpomembnejši.

Leta 2020 se je predstavilo 4.635 razstavljavcev iz 93 držav, kar je največ v zadnjih petih letih. Na žalost je uspeh zasenčil za približno 20 odstotkov manjši obisk, in sicer zaradi zgodovinsko skoraj neponovljive kombinacije negativnih dejavnikov: izbruha koronavirusa in nevihte Ciara oziroma Sabine, zaradi katere niso bili odpovedani samo številni letalski poleti, temveč so bile prekinjene tudi železniške povezave v Nemčiji. Kljub temu so prišli obiskovalci iz skoraj 160 držav.

Sklop HoReCa
V hali 6.0 se je predstavilo skoraj 90 razstavljavcev, ki so predstavili celovito ponudbo izdelkov za gostinstvo v javnem delu objekta (front of the house). Ta del je namenjen odločevalcem v hotelirstvu, gostinstvu, ponudnikom pripravljene hrane ter letalskim in ladijskim prevoznikom.

 Razstavni program


Ambiente
ponuja ves spekter izdelkov široke potrošnje – od ekskluzivnih serij in izdelkov najvišjih cenovnih razredov do velikoserijske ponudbe – v treh prepoznavnih sklopih:

dining – vse za kuhinjo in jedilnico

giving – darila

living – notranja oprema in dekoracija
working


Iskanje nabavnih virov (sourcing)

Poskrbljeno je tudi za tiste, ki iščejo zanesljive proizvajalce za svoje izdelke oziroma nabavne vire: program Sourcing je leta 2020 predstavil skoraj 2.000 dobaviteljev iz Azije, Južne Amerike in Afrike.

 Ponudbe za določene skupine kupcev (Special Interest)


Posamezni razstavljavci imajo v svoji ponudbi izdelke za povsem določene skupine kupcev. Njihovi razstavni prostori so označeni s posebnimi logotipi za njihovo večjo prepoznavnost oziroma lažjo orientacijo obiskovalcev, vsi pa so navedeni tudi v posebnih vodičih.

 

Contract Business: dobavitelji opreme in inventarja za velike objekte, od hotelov in restavracij do velikih potniških ladij ali letal. V letu 2020 jih je bilo 122.

HoReCa: dobavitelji izdelkov za gostinstvo, hotelirstvo in catering. V letu 2020 jih je bilo 293.

Ethical Style: dobavitelji trajnostnih izdelkov in/ali izdelkov iz pravične trgovine. V letu 2020 jih je bilo 317.


 Spremljevalni strokovni program 2020


Po čem bodo kupci največ povpraševali v prihodnji sezoni? Bogat spremljevalni program vam bo v pomoč pri lažji orientaciji med tržnimi in oblikovalskimi trendi na svetovnem trgu in pri oblikovanju privlačne in uspešne ponudbe.

Železni repertoar spremljevalnega programa zadnjih let so naslednje prireditve:
razstava trends, osrednji del spremljevalnega programa, bo strnila predstavitev trendov v štiri oblikovalskih svetovih,
razstava solutions je namenjena predstaviti domiselnih idej in rešitev pri izdelkih za dom, kuhinjo in jedilnico,
KitchenInnovation of the Year je nagrada za izdelke, ki jih odlikujeta zanesljivost in verodostojnost; nagrajeni izdelki bodo predstavljeni na istoimenski razstavi,
na razstavi Design Plus pa boste lahko videli izdelke, ki so dobili nagrado za vrhunsko oblikovanje.

Program Contract Business, ki smo ga uvedli leta 2012, je namenjen dobaviteljem opreme in inventarja za velike objekte: od hotelov in restavracij do velikih potniških ladij ali letal.

 Sejmi pod blagovno znamko Ambiente po svetu


Frankfurtski sejem je vodilna sejemska hiša na svetu za organizacijo sejmov izdelkov široke potrošnje. Poleg osrednjega sejma v Frankfurtu organiziramo še pet tovrstnih sejmov. Po vsebini so prilagojeni potrebam regionalnih trgov:
Interior Lifestyle India presented by Ambeinte India, Mumbaj, Indija
Gifts & Lifestyle Middle East, Dubaj, ZAE
Interior Lifestyle China, Šanghaj, Kitajska
Interior Lifestyle Tokyo, Tokio, Japonska
IFFT/Interior Lifestyle Living, Tokio, Japonska

 Aplikacija Ambiente Navigator za pametne telefone in tablične računalnike


V spletnih trgovinah iTunes in Google play najdete aplikacijo "Ambiente Navigator", ki vsebuje katalog razstavljavcev, interaktivni tloris sejmišča in hal ter druge koristne informacije o sejmu. Poleg tega ponuja možnost izdelave lastnih seznamov, vodenje zapiskov in podobno. Več o aplikaciji si lahko preberete tukaj.

Nazaj na seznam sejmov.
Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani in štetje števila obiskovalcev. Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni.