. Düsseldorf, 26.2.-2.3.2023





     Povezave
katalog razstavljavcev
razstavni program
tloris sejmišča
cene vstopnic

Največji mednarodni strokovni sejem opreme za prodajne prostore, pospeševanje prodaje, informacijskih sistemov za prodajo, predstavitve in sejemske nastope


Datum: 26.02.-02.03.2023

Kraj: Düsseldorf
Turnus: vsaka tri leta. Vmes je vsako leto oraniziran sejem EuroCIS
Leto ustanovitve: 1966
Spletna stran: www.euroshop-tradefair.com

Statistika 2017 (2014):
∙ število obiskovalcev: 113.906 iz 138 držav (109.496 iz 100 držav)
∙ število razstavljavcev: 2.369 iz 61 držav (2.229 iz 56 držav)
∙ bruto razstavna površina: 206.800 m² (200.300 m²)
∙ število slovenskih razstavljavcev: 3 (5)

EuroShop je najpomembnejši mednarodni strokovni sejem opreme za prodajne prostore, pospeševanje prodaje, informacijskih sistemov za prodajo, predstavitve in sejemske nastope. Organiziran je vsake tri leta. Na zadnjem sejmu je ponudba skoraj 2.400 razstavljavcev iz 61 držav pritegnila 114 tisoč obiskovalcev iz 138 držav. Tokrat nastopa tudi šest razstavljavcev iz Slovenije (2017: 3).

Usmerjen v prihodnost in dinamičen kot je dinamična sama dejavnost, predstavlja sejem prihodnost maloprodaje, novosti in trende v osmih dimenzijah. Bogat spremljevalni program vsebinsko dopolnjuje ponudbo razstavljavcev z vsega sveta.

EuroShop - pol stoletja rasti
Leto Št. razstavljavcev Iz tujine Št. držav Št. obiskovalcev Iz tujine
1966 331 55 11 28.762  
1970 454 97 13 40.582  
1981 597 179 20 45.742 37%
1990 1.120 372 24 100.640 39%
2002 1.595 743 38 92.532 49%
2005 1.652 900 48 90.963 57%
2008 1.895 1.012 48 104.766 59%
2011 2.036 1.127 53 107.273 60%
2014 2.229 1.413 56 109.496 63%
2017 2.369 1.518 61 113.906 64%


 Razstavni program - nova zasnova "8 dimenzij" (izvirno angleško poimenovanje)

 

Retail Marketing (digitalni prikazovalniki, zasloni, komunikacija na prostem)
Expo & Event Marketing (oblikovanje, postavljanje in opremljanje sejemskih stojnic, komuniciranje blagovnih znamk, komunikacijske zasnove, tehnika za izvedbo dogodkov)
Retail Technology (programska oprema za maloprodajo, mobilne rešitve, plačilni sistemi, tehnologija PoS, e-trgovina)
Lighting (razsvetljava: sistemi, dizajn, tehnologija)
Visual Merchandising (izložbene lutke, dekoracija prodajnih prostorov in izložb)
Shop Fitting & Store Design (okovje in oprema, arhitektura, načrtovanje prodajnih prostorov, materiali in prodajne površine)
Food Service Equipment (oprema, dizajn, tehnologija, oprema za kuhanje in pečenje, arhitektura)
Refrigeration & Energy Management (hlajenje, inženiring: dvigala, tekoči trakovi in stopnice, vrata, HVAC, avtomatizacija zgradb ...)

-    
Več o novi zasnovi.

 

Spremljevalni strokovni program

EuroShop ponujai obsežen spremljevalni program z naslovom "Stages of EuroShop - Communication and business platform" s širokim spektrom predavanj, pogovorov in predstavitev (8 prizorišč, 600 govornikov, 500 dogodkov). Za obiskovalce sejma je udeležba brezplačna, vnaprejšnje prijave niso potrebne. Vsa predavanja so simultano prevajana v nemščino in angleščino.

Designers Village (hala 12): predstavitev notranjega oblikovanja skozi visokokakovostne in v prihodnost usmerjene zasnove. Od učinkovitih standardnih rešitev do najnaprednejšega dizajna.

ECOpark (hala 15): forum za inteligentne energijske rešitve v maloprodaji.

Shop! POPAI Village (hala 1: Part of the Shop! Global Network): POP in POS marketing.

Italian Lighting Lounge (hala 9): italijanski proizvajalci notranje in zunanje razsvetljave ter industrijski oblikovalci predstavljajo zadnje trende in inovativne sisteme.

IFES Global Village (hala 4): prostor za mreženje ponuja odlične možnosti za navezovanje poslovnih stikov kot tudi iskanje novih sodelavcev ali novih služb.

Premium City (hala 5 E 40-44): predstavitve študije oddelka za dizajn na Univerzi uporabnih znanosti iz Düsseldorfa. Študija  "Premium City" prikazuje vizijo mesta leta 2050, v kateri se zlijejo maloprodajne površine z javnim prostorom in mobilnostjo.

Area 9 – Light Art goes Retail (hala 9 A75-B76): umetniški dogodek, ki združuje umetnost, light show in dizajn prodajnih prostorov.

„touch“ (hala 5 B06): arhitekti in študenti dizajna predstavljajo zasnove sejemskih prostorov. Simbolizira stike, povezovanje in mreženje.

The Mittelstand (SME) 4.0: Kompetenčni center predstavlja inovativne in praktične rešitve na področju mobilnega plačevanja, glasovno upravljanih sistemov, prepoznave obrazov in drugo.

Start-up hub Retail Technology & Marketing (hala 3): dinamično, visoko koncentrirano. Inovativne rešitve aktualnih problemov, predvsem na področju najnaprednejših IT sistemov in rešitev.

ReTailor Hub - Inspiration, Innovation, Immersion – the Think Tank from Düsseldorf (hala 4 E03): predstavitev inovativnih vizionarskih projektov, od interakcije človeka in tehnologije do virtualne in razširjene resničnosti.

Competence centre retail (hala 3 Stand G18)

55 Elephants: EuroShop 2020 meets Wildhood Foundation (Vhod jug, hala 1, 1EF02): zaradi oklov ubijejo po svetu vsak dan 55 slonov. Na to bo opozorila fundacija Wildhood z inštalacijo »55 slonov«.

Več o spremljevalnem programu.

 EuroShop Family




Düsseldorfski sejem iz družine sejmov EuroShop ponuja še:
  • sejem in-store asia, Mumbaj, Indija(23.-25.4.2020),
  • sejem C-Star, Šanghaj, Kitajska (2.-4.10.2020),
  • sejem EuroCIS, Düsseldorf, Nemčija (23.-25.2.2021).

Nazaj na seznam sejmov.

 

Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani in štetje števila obiskovalcev. Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni.