 |
Düsseldorf, 26.02.-02.03.2023
|
Največji mednarodni strokovni sejem opreme za prodajne prostore, pospeševanje prodaje, informacijskih sistemov za prodajo, predstavitve in sejemske nastope |
Datum: 26.02.-02.03.2023
Kraj: Düsseldorf
Turnus: vsaka tri leta
. Vmes je vsako leto organiziran sejem
EuroCIS
Leto ustanovitve: 1966
Spletna stran: www.euroshop-tradefair.com
Statistika 2020 (2017, 2014):
∙ število obiskovalcev: 94.339 iz 142 držav (113.906 iz 138 držav, 109.496 iz 100 držav)
∙ število razstavljavcev: 2.293 iz 56 držav (2.369 iz 61 držav, 2.229 iz 56 držav)
∙ neto razstavna površina: 126.023 m² (130.843 m², 120.603 m²)
∙ bruto razstavna površina: 206.800 m² (206.800 m², 200.300 m²)
∙ število slovenskih razstavljavcev: 6 (3, 5)
|
EuroShop je najpomembnejši mednarodni strokovni sejem opreme za prodajne prostore, pospeševanje prodaje, informacijskih sistemov za prodajo, predstavitve in sejemske nastope na svetu. Organiziran je vsake tri leta. Na zadnjem sejmu je ponudba skoraj
2.300 razstavljavcev iz 56 držav pritegnila
94.339 tisoč obiskovalcev iz 142 držav. Nastopilo je tudi šest slovenskih podjetij.
Usmerjen v prihodnost in dinamičen kot je dinamična sama dejavnost, predstavlja sejem prihodnost maloprodaje, novosti in trende v devetih dimenzijah. Bogat spremljevalni program vsebinsko dopolnjuje ponudbo razstavljavcev z vsega sveta.
EuroShop - več kot pol stoletja rasti
Leto |
Št. razstavljavcev |
Iz tujine |
Št. držav |
Št. obiskovalcev |
Iz tujine |
1966 |
331 |
55 |
11 |
28.762 |
|
1970 |
454 |
97 |
13 |
40.582 |
|
1981 |
597 |
179 |
20 |
45.742 |
37% |
1990 |
1.120 |
372 |
24 |
100.640 |
39% |
2002 |
1.595 |
743 |
38 |
92.532 |
49% |
2005 |
1.652 |
900 |
48 |
90.963 |
57% |
2008 |
1.895 |
1.012 |
48 |
104.766 |
59% |
2011 |
2.036 |
1.127 |
53 |
107.273 |
60% |
2014 |
2.229 |
1.413 |
56 |
109.496 |
63% |
2017 |
2.369 |
1.518 |
61 |
113.906 |
64% |
2020 |
2.293 |
1.593 |
56 |
94.339 |
69% |
EuroShop 2023 bo potekal v hibridni obliki, ki omogoča nove možnosti za digitalno povezovanje med razstavljavci in obiskovalci ter digitalne predstavitve izdelkov in storitev. Spremljevalni program bomo prav tako prenašali v živo po spletu.
Razstavni program - nova zasnova "9 dimenzij"
|
Shopfitting, Store Design & Visual Merchandising: arhitektura in dizajn, visual merchandising, oprema trgovin, nakupovalni vozički in košare
Lighting: notranja in zunanja razsvetljava, načrtovanje razsvetljave, tehnologija
Retail Technology: programska oprema za spletno in fizično prodajo, plačilni sistemi, POS, prodajni avtomati, označevanje cen, komunikacijska tehnologija, tehtalni sistemi, zaščita proti krajam, nadzorni sistemi, kontrola pristopa, poslovanje z gotovino
Retail Marketing: digitalne marketinške rešitve, vonjave za uspešno prodajo, POS/POP prikazovalniki, tiskanje/označevanje/dekoracija, oglaševanje na prostem
Expo & Event Marketing: oblikovanje, postavljanje in opremljanje sejemskih stojnic, komuniciranje blagovnih znamk, digitalne rešitve, tehnika za izvedbo dogodkov, konstrukcijski elementi in oprema za stojnice
Food Service Equipment: oprema za kuhanje in pečenje, pomivalni stroji, oprema za pakiranje, kavni avtomati, avtomati za sladoled, sokovniki, pripomočki za rezanje in lupljenje, aparati za pranje sadja in zelenjave
Refrigeration: hladilne in zamrzovalne komore in omare, hladilne vitrine, hladilni in zamrzovalni pulti, hladilnice, zorilne komore
NOVO:
Materials & Surfaces: talne in stenske obloge, oprema za čiščenje, stropni sistemi, armature, akustika
Energy Management: oskrba z energijo in upravljanje z njo, e-polnilnice, ogrevanje, prezračevanje in klimatizacija, avtomatizacija zgradb, vrata in sistemi vrat, zračne zavese
-
Več o novi zasnovi.
Spremljevalni strokovni program
|
Spremljevalni program sestavljajo trije sklopi:
• Stages: predavanja in okrogle mize o zadnjih razvojnih dosežkih in dobrih primerih iz prakse.
• Areas: prostor za specialiste, zagonska podjetja in kreativce, kjer lahko predstavijo ustvarjalne ideje, vznemirljive vizije in inovativne trende.
• Podelitev nagrad za najuspešnejše zasnove na področju tehnologije za maloprodajo, dizajna in znanosti.
Stages
• Store Design Stage
• Retail Designers’ Stage
• Retail Technology Stage
• Connected Retail Stage
• Start-up Stage
• Retail Marketing Stage
• Expo & Event Stage
Areas
• fwd
• Italian Lighting Lounge: italijanski proizvajalci notranje in zunanje razsvetljave ter industrijski oblikovalci predstavljajo zadnje trende in inovativne sisteme
• Designers’ Village: predstavitev notranjega oblikovanja skozi visokokakovostne in v prihodnost usmerjene zasnove. Od učinkovitih standardnih rešitev do najnaprednejšega dizajna.
• Start-up Hub: dinamično, visoko koncentrirano. Inovativne rešitve aktualnih problemov, predvsem na področju najnaprednejših IT sistemov in rešitev.
• Food Innovation
• POPAI Shop Global Village: POP in POS marketing
• IFES Global Village: prostor za mreženje ponuja odlične možnosti za navezovanje poslovnih stikov kot tudi iskanje novih sodelavcev ali novih služb
Več o
spremljevalnem programu.
Düsseldorfski sejem iz
družine sejmov EuroShop ponuja še:
Nazaj na seznam sejmov.