. Düsseldorf, 16.-20.2.2020





     Povezave
katalog razstavljavcev
razstavni program
tloris sejmišča
cene vstopnic

Največji mednarodni strokovni sejem opreme in informacijskih sistemov za prodajne prostore, pospeševanje prodaje, predstavitve in sejemske nastope


Datum: 16.02.-20.02.2020

Kraj: Düsseldorf
Turnus: vsaka tri leta. Vmes je vsako leto oraniziran sejem EuroCIS
Leto ustanovitve: 1966
Spletna stran: www.euroshop-tradefair.com

Statistika 2017 (2014):
∙ število obiskovalcev: 113.906 iz 102 držav (109.496 - 100)
∙ število razstavljavcev: 2.369 iz 61 držav (2.229 - 56)
∙ bruto razstavna površina: 206.800 m² (200.300 m²)
∙ število slovenskih razstavljavcev: 3 (5)

Vsake tri leta postavi EuroShop  na ogled podobe prihodnosti – prihodnost oblikovanja in urejanja prodajnih prostorov, načinov in pripomočkov za pospeševanje prodaje ter privlačne predstavitve izdelkov in storitev, naprednih informacijskih tehnologij, sejemskih stojnic in še česa. Na ogled bodo torej jutrišnje podobe neštetih prostorov za uspeh v trgovini, bančništvu in zavarovalništvu, turizmu...

EuroShop - pol stoletja rasti
Leto Št. razstavljavcev Iz tujine Št. držav Št. obiskovalcev Iz tujine
1966 331 55 11 28.762  
1970 454 97 13 40.582  
1981 597 179 20 45.742 37%
1990 1.120 372 24 100.640 39%
2002 1.595 743 38 92.532 49%
2005 1.652 900 48 90.963 57%
2008 1.895 1.012 48 104.766 59%
2011 2.036 1.127 53 107.273 60%
2014 2.229 1.413 56 109.496 63%


 Razstavni program - nova zasnova "7 dimenzij"


Leta 2014 je sejem EuroShop, št. 1 na svetu za opremo za prodajne prostore, pospeševanje prodaje, predstavitve in sejemske prireditve, ponovno prekosil vse druge podobne dogodke. V letu 2017 bo s prenovljeno zasnovo ponudil nove priložnosti – za vaš uspeh.

 

Zasnova sejma EuroShop, ki je temeljila na štirih vsebinskih sklopih – EuroConcept, EuroSales, EuroExpo in EuroCIS, je bila zelo uspešna. Z njo je bil zadovoljen tudi izjemno velik delež razstavljavcev in obiskovalcev. Vendar uspešna zasnova iz preteklosti ni nujno jamstvo za uspeh v prihodnosti.  Zanašanje na rek, ki se v izvirniku glasi »never change a winning team« oziroma nikoli ne spremeni zmagovalne ekipe, je lahko tvegano. Če ničesar ne spremeniš, ko zmaguješ, bo nekoč prišel dan, ko bo ekipa začela izgubljati.

Razvoj maloprodaje je zelo hiter, EuroShop pa je med gonilnimi silami tega razvoja in tako sooblikuje prihodnost. Strukturo štirih sklopov iz preteklosti bo nadomestila zasnova za prihodnost:
sedem tematskih dimenzij – vsaka z jasnimi temami in vsebino:

 
POP (Point-of-Purchase) Marketing (hali 1 in 3)
• digitalni prikazovalniki
• zasloni
• komunikacija na prostem
Expo & Event Marketing (hali 4 in 5)
• oblikovanje, postavljanje in opremljanje sejemskih stojnic
• komuniciranje blagovnih znamk
• komunikacijske zasnove
• tehnika za izvedbo dogodkov
Retail Technology/EuroCIS (hali 6 in 7a)
• programska oprema za maloprodajo
• mobilne rešitve
• plačilni sistemi
• tehnologija PoS
• e-trgovina
Lighting (hali 9 in 10)
• sistemi
• dizajn
• tehnologija
Visual Merchandising (hala 11)
• izložbene lutke
• dekoracija prodajnih prostorov in izložb
Shop Fitting & Store Design (hale 12 – 14)
• okovje in oprema
• arhitektura
• načrtovanje prodajnih prostorov
• materiali in prodajne površine (hala 10)
Food Tech & Energy Management (hale 15 – 17)
• hlajenje
• inženiring (dvigala, tekoči trakovi in stopnice, vrata, HVAC, avtomatizacija zgradb...)
• oprema za catering v prodajnih prostorih

-    
Več o novi zasnovi si lahko ogledate na: www.euroshop-tradefair.com/cgi-bin/md_euroshop/lib/pub/tt.cgi/Visitors.html

 

Spremljevalni strokovni program

EuroShop ponuja tudi obsežen spremljevalni program s širokim spektrom predavanj, pogovorov in predstavitev. Za obiskovalce sejma je udeležba brezplačna, vnaprešnje prijave niso potrebne. Vsa predavanja so simultano prevajana v nemščino in angleščino.

Tematski otoki (Special areas) EuroShop 2017
Designer Village
Lighting Designer Zone
ECOpark
Omnichannel Area
Italian Lighting Lounge
POPAI Village

Forumi 2017
EuroCIS Forum: mobilne rešitve, samopostrežne (hitre) blagajne, big data, RFID, virtualna resničnost itd.
OmniChannel Forum: izzivi in priložnosti, ki jih prinašajo nove tehnologije na področju digitalnih in tradicionalnih distribucijskih kanalov, prehod z multichannel na omnichannel, cross-channel obnašanje potrošnikov, integracija mobilnih naprav v distribucijski sistem itd.
Architecture & Design Forum: vse o oblikovanju prodajnih prostorov, arhitekturi, razsvetljavi, visual merchandisingu itd.
NOVO - Expo & Event Forum: sejmi in predstavitve
ECOpark Forum: energetski menedžment in hlajenje v maloprodaji
POPAI-Forum: emocionalno nakupovanje, senzorični marketing, hologramski prikazovalniki, psihologija & dizajn, prodajalne prihodnosti, trendi POS v Evropi, potrošnikovo obnašanje v digitalnem svetu, kako povečati potrošnikovo lojalnost s svelobnimi inštalacijami, Retail2020, itd.

Nagrade
retail technology awards europe (reta)
EuroSHop RetailDeisgn Award
EuroShop // JAPAN SHOP Shop Design
Innovation Award Architecture + Presentation
Scientific Prize
Top Produkt Handel
POPAI D-A-CH Awards
Shop! GlobalAwards

Več o spremljevalnem programu si lahko ogledate na: www.euroshop-tradefair.com/cgi-bin/md_euroshop/lib/pub/tt.cgi/Forums.html

 Odprte prijave za sejem EuroShop 2017 (objavljeno septembra 2015)


Prijava: obstoječi razstavljavci po e-pošti prejmejo povezavo na spletni obrazec, v katerem so vpisani podatki z zadnjega sejma. Tisti, ki na zadnjem sejmu niso nastopili, se prijavijo tukaj.

Rok za prijavo je 1. 4. 2016.

Pomembno: Na nekaterih sejmih, pri katerih je povpraševanje večje od razpoložljivega prostora, je treba na prvi nastop včasih čakati več let. Pri sejmu EuroShop je politika sejemske hiše drugačna: vsem, ki se bodo prijavili do roka, bomo omogočil nastop, če izdelki ustrezajo razstavnemu programu (s prerazporejanjem, zmanjšanjem prostora za največje razstavljavce itd.). To sicer ne pomeni, da bo vsako podjetje dobilo prostor, ki bo povsem ustrezal njihovim željam, jih bomo pa poskusili uresničiti v največjem možnem obsegu. Če ste zainteresirani za nastop, priporočamo, da ne čakate do zadnjega trenutka, temveč se prijavite čim prej. Možnosti, da dobite prostor, s katerim boste zadovoljni, bodo tako večje. Podjetja, ki se bodo prijavila po 1. 4. 2016, bodo uvrščena na čakalni seznam.

 EuroShop po svetu


Tistim, ki jih zanima nastop na Kitajskem, ponuja Düsseldorfski sejem iz družine sejmov EuroShop še

Nazaj na seznam sejmov.

 

Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani in štetje števila obiskovalcev. Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni.