Interpack Düsseldorf, 16.6.-26.6.2020


     Povezave
razstavni program
katalog razstavljavcev
prospekt za razstavljavce 2020
nakup vstopnic

Največji mednarodni strokovni sejem za tiskarstvo in kombinirane medije (crossmedia) na svetu




Datum: 16.06.-26.06.2020

Kraj: Düsseldorf
Turnus: vsaka štiri leta
Spletna stran:
www.drupa.com

Statistika 2016:
∙ število obiskovalcev: 260.165 iz 183 držav
∙ število razstavljavcev: 1.828 iz 54 držav
∙ neto razstavna površina: 158.237 m²
∙ število slovenskih razstavljavcev: 3

Tiskarstvo in drugi mediji se že leta soočajo s tektonskimi spremembami. V prejšnjem desetletju je svet prizadela finančna kriza, ki so jo občutili tudi v tiskarstvu, na medijskem področju pa digitalizacija tako rekoč v temelju spreminja te dejavnosti. Te spremembe pa ne pomenijo le groženj, temveč tudi priložnosti, kot so denimo tiskana elektronika, večkanalni digitalni marketing, 3D tisk, razširjena resničnost in podobno. Pakiranje ali fleksotisk, denimo, sta prav tako segmenta, ki se lahko pohvalita z dobrimi poslovnimi rezultati in rastjo. Tudi v resnici je v zadnjih dveh letih zaznati več optimizma, ki temelji na večjem obsegu naročil in boljši izkoriščenosti proizvodnih kapacitet, vendar ob hkratnem zniževanju cen in marž, kar pred podjetja postavlja veliko izzivov.

drupa odgovarja nanje s predstavitvijo novih vizij in tehnologij prihodnosti, ki bodo poganjale trge in odpirala nove priložnosti za rast po vsem svetu. To je tudi edini sejem na svetu, ki predstavlja celotno verigo vrednosti: od strojev, surovin in materialov do strokovnjakov za IT, ponudnikov rešitev za kombinirane medije ali finančnih storitev.

V 19 halah boste tako lahko videli ponudbo in novosti z vsega sveta, bogat spremljevalni strokovni program pa ponuja možnosti za pridobivanje novih znanj, seznanjanje s strokovnimi spoznanji ter navezovanje poslovnih stikov.

 Razstavni program


Print - Tiskarska tehnologija
Najnovejše tehnologije za konvencionalni tisk (tiskalniki, tiskanje velikih formatov, digitalni tisk embalaže, priprava tiska in končna obdelava, UV in lateks kapljične tehnologije, tiskane notranje dekoracije, konvertiranje in pakiranje, sitotisk, digitalne rešitve).

Packaging production - Proizvodnja kartonaže in pakiranja
Materiali s posebnimi taktilnimi in senzoričnimi lastnostmi, kombinirani z novimi tehnologijami ponujajo navdušujoče in povsem nove rešitve za pakiranje. Elektronski zasloni in senzorja omogočajo inteligentno pakiranje, digitalni tisk pa odpira nove dimenzije za izdelavo različnih verzij, personalizacije in individualizacije. Forum touchpoint packaging ponuja pregled vizionarskih perspektiv na področju pakiranja v prihodnosti za prehransko, neprehransko, farmacevtsko in kozmetično industrijo. Tudi na področju pakiranja se srečujemo s tiskano elektroniko, pametno embalažo, individualizacijo, senzoričnim marketingom, varnostnimi tehnikami in podobno.

Multichannel
Ena vsebina in veliko različnih medijev. Večkanalno založništvo se prilagaja novim zahtevam uporabnikov (tako končnih kot poslovnih) po vse večji individualizaciji. Na sejmu drupa boste našli rešitve za večkanalni marketing, tako pri razstavljavcih kot tudi v okviru spremljevalnega programa. drupa cube in drupa innovation park (dip!) sta globalni platformi za inovacije. V okviru parka dip! Bodo razstavljavci predstavili specifične rešitve in implementacije. Ena izmed vse bolj popularnih tem je večkanalno založništvo, ki zajema rešitve za tisk, spletne strani, tablice in pametne telefone. 

Green printing - Ekološki = Zeleni tisk
Trajnostni vidik postaja vse pomembnejši v celotni proizvodni verigi. Lastniki blagovnih znamk po vsem svetu zahtevajo, da tudi tiskani mediji ustrezajo ekološkim standardom. Družbena odgovornost in prilagajanje ekološkim standardom postajajo vse pomembnejši konkurenčni dejavnik. To področje obsega tudi vprašanja energijske učinkovitosti, etičnega potrošništva, čistih tehnologij, trajnostnih inovacij, trajnostne medijske produkcije in trženja, reciklaže, certificiranih materialov za tisk in ekoloških označb na izdelkih.

3D printing - 3D tisk
3d tisk je zagotovo ena najbolj aktualnih tem v tiskarstvu, zato bo imela pomembno temo tudi na sejmu drupa. Tudi veliko »konvencionalnih« proizvajalcev kot so HP, Leapfrog, Mimaki, Roland, Ricoh in Xerox bo predstavili zanimive rešitve v tem segmentu. Področja aplikacij so številna: dizajn, maloserijska proizvodnja, rezervni deli, človeški organi, prilagajanje zahtevam posameznih kupcev in podobno.

Functional printing - Večnamenski tisk
Aplikacije in procesi za tiskanje na vse vrste materialov in površin imajo izjemen ekonomski pomen. Gre za procese tiskanja na steklo, keramiko, tekstil, kovine in plastiko za vertikalne trge kot so avtomobilski, farmacevtski, prehrana in kozmetika. drupa bo tako predstavila najnovejše inovacije, aplikacije in rešitve za industrijski in funkcionalni tisk. Naj omenimo samo nekaj področij in izdelkov: tiskana elektronika, OLED (organic light-emitting diode), senzorji, prevodna črnila, pametne etikete, gibki zasloni, organski tisk in podobno.


 Spremljevalni program 2016


touchpoint packaging
Kako se bo pakiranje spremenilo dolgoročno? Na posebnem 240 m2 velikem razstavnem prostoru v okviru foruma touchpoint packaging bo na voljo vizionarski predogled pakiranja v prihodnosti na vertikalnih trgih prehrane, neprehranskih izdelkov, farmacije in kozmetike. Razstava bo nazorno predstavila, kako bosta pakiranje in dizajn v prihodnosti ustvarjala dodano vrednosti ter priložnosti za rast lastnikom blagovnih znamk, agencijam, tiskarjem in proizvajalcem embalaže. V štirih futurističnih laboratorijih bodo oblikovalci, proizvajalci materialov in proizvajalci embalaže skupaj s proizvajalci izdelkov lastnih blagovnih znamk predstavili primere uspešnih aplikacij kot tudi inovacij.

touchpoint 3D fab+print
Inovacije, vizije in dobre prakse. Tehnologije za procese nanašanja pri 3D tiskanju. S katerimi izzivi in posebnostmi se soočamo na področju 3D tiskanja? Kje so stične točke za podjetja na trgu, kot so denimo proizvajalci embalaže ali personaliziranih izdelkov?

Razstava ponuja ideje, uspešne zgodbe in vpogled v vrsto možnosti za nanašanje plasti pri 3D tiskanju. To je poslovno stičišče za mnenjske voditelje, strokovnjake iz industrije, razstavljavce in obiskovalce. Seznanite se z možnostmi, ki jih ponuja 3D tiskanje za razvoj novih poslovnih modelov.

dip! drupa innnovation park (prost vstop)
Približno 130 razstavljavcev z vsega sveta bo na stojnicah, v vodenih pogovorih (dip! energy lounge) in na predstavitvah predstavilo svoje inovacije in rešitve, ki se že uporabne v praksi. To globalno inovacijsko platformo sestavlja šest tematskih parkov, ki zagotavljajo učinkovit kažipot med možnimi aplikacijami na področju tehnologije, komunikacije in poslovanja, predvsem pa pregled ključnih tehnologij za sodobne tehnike na področju tiskarstva in končne dodelave. V parku se predstavljajo tako kreativni start-upi kot pomembna vodilna podjetja in mlada podjetja s programsko opremo.

Naslovi tematskih parkov (v izvirniku):
Tematski park 1: Multichannel Publishing & Marketing Solutions
Tematski park 2: Web-to_medica & E-Commerce
Tematski park 3: Process Optimization & Automation
Tematski park 4: Added Value in Print
Tematski park 5: Innovations in Printing Technologies
Tematski park 6: Business Models

drupa cube
Inovativni konferenčni program - drupa cube ponuja bogat konferenčni program tekom celega sejma (sklopi so navedeni v izvirniku):
• Keynote
• Business Evolution
• Technology
• Innovation @ the Intersection
• C-Level

 Struktura obiskovalcev


Obiskovalci prihajajo iz naslednjih dejavnosti
• tisk
• proizvodnja embalaže
• materiali
• tehnologije prihodnosti
• naročniki tiskanih izdelkov, lastniki blagovnih znamk, agencije
• strokovnjaki s področja IT (storitve, rešitve, tehnologije)
• raziskave in razvoj
• strokovna združenja
• strokovni tisk
• mednarodni medijski partnerji

 Iz tujine je na sejem drupa 2016 največ obiskovalcev prišlo iz naslednjih držav


1 Indija 5 %
2. Italija 4 %
3. Nizozemska 4 %
4. Francija 4 %
5. ZDA 3 %
6. Velika Britanija 3 %
7. Kitajska 3 %
8. Belgija 3 %
9. Turčija 3 %
10. Španija 3 %

Nazaj na seznam sejmov.

 

Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani in štetje števila obiskovalcev. Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni.