Messe Düsseldorf. Basis for Business.


Slogan Basis for Business (Temelj za poslovanje) je sestavni del celostne grafične podobe Düsseldorfskega sejma in zajema smisel sejmov v najširšem pomenu besede. Ta je enak že od njihovega nastanka pred nekaj tisoč leti, ko so ljudje ustvarili prve presežke določenih proizvodov, ki so jih želeli zamenjati za tiste, ki jih niso imeli. Za to so potrebovali določen prostor, kjer so se srečevali ob določenem času, primerjali ponudbo, vzpostavljali osebne stike, se pogajali, trgovali in ustvarjali pravila poslovanja.

Danes ima Düsseldorfski sejem v svojem programu najpomembnejše sejme na svetu za kar 24 panog oziroma dejavnosti. Kot eno največjih sejemskih podjetij na svetu organizira sejme in kongrese še v Braziliji, Čilu, Indiji, Indoneziji, Keniji, Libanonu, Rusiji, Singapurju, Ukrajini, Združenih državah Amerike in Združenih arabskih emiratih ter na Češkem, Kitajskem in Tajskem.

Uspešni že več kot 60 let

Leta 1947 je bilo v Düsseldorfu ustanovljeno podjetje North West German Exhibition Company (Nord West Deutsche Ausstellungsgesellschaft mbH - NOWEA). Čeprav je bilo na voljo samo 4.800 m2 razstavnega prostora, je prvi sejem po drugi svetovni vojni (German Press Exhibition “Deutsche Presseausstellung“) privabil 207 tisoč obiskovalcev v Düsseldorf. Messe Düsseldorf je 60 let kasneje eno izmed deset največjih sejemskih družb na svetu.

1.500 strokovnjakov ustvarja vodilne sejme na petih področjih

Düsseldorfski sejem je torej eno od vodilnih sejemskih podjetij na svetu, njegovo najuspešnejši sejmi pa pokrivajo naslednje panoge:
investicijske dobrine (K, Drupa, Interpack, Tube, Wire, Valve World Expo, Gifa, Metec, Thermprocess, Newcast, Glasstec, Solarpeq, A+A),
oprema za trgovine (Euroshop, Eurocis),
medicina in zdravstvo (Medica, Rehacare, Compamed),
moda in življenjski slog (GDS, Global Shoes, Beauty International, Top Hair International, Make-up Artist Show),
prosti čas (Caravan Salon, Tournatur) ter
hrana in pijača (ProWein. InterCool, InterMeat, InterMopro, Mediterranean Food).

Nekateri sejmi so izrazito multidisciplinarni: Na sejmih, kot so InterCool, InterMeat in InterMopro najdete denimo tako prehranske izdelke kot tudi opremo za trgovine in podobno.

Globalno

Več kot polovica razstavljavcev in skoraj ena tretjina obiskovalcev prihaja iz tujine.
Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani in štetje števila obiskovalcev. Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni.