Datum objave: 14.11.2014

Največji slovenski nastop na sejmu BrauBeviale Nürnberg doslej

 

Na mednarodnem strokovnem sejmu za industrijo pijač BrauBeviale v Nürnbergu kar polovica novih od dvanajst slovenskih razstavljavcev

 

Včeraj, 13. novembra 2014, je v Nürnbergu zaprl vrata mednarodni strokovni sejem za industrijo pijač BrauBeviale. Čeprav je bil sejem prvotno predvsem pivovarske narave, je že dolgo namenjen vsej industriji pijač. Razstavni program namreč obsega vse, kar potrebuje industrija pijač za svojo proizvodnjo, torej od surovin, strojev in polnilnih linij do delovne in laboratorijske opreme ter embalaže in transporta. Sejem je bil rekorden tako za Nürnberški sejem kot za slovenska podjetja, ki so se predstavila na njem.

 

1.133 razstavljavcev iz 47 držav se je predstavilo na približno 43 tisoč kvadratnih metrih neto razstavne površine, kar predstavlja v primerjavi z zadnjim sejmom v letu 2012 skoraj sedemodstotno rast. Sejem je bil tako največji v svoji približno polstoletni zgodovini. Razstavljavci so bili zagotovo zadovoljni tudi z rekordnim obiskom, saj je bilo obiskovalcev kar trinajst odstotkov več, to je skoraj 43 tisoč. 

 

Slovenski razstavljavci rekordno 

 

Na letošnjem sejmu se je predstavilo največ slovenskih razstavljavcev do zdaj, in sicer dvanajst na 555 kvadratnih metrih, kar šest pa jih je na sejmu nastopilo prvič. Tako po številu kot po razstavni površini to pomeni približno odstotek celotnega sejma.

 

Največji med njimi je bil vnovič Vipoll d.o.o. iz Križevcev pri Ljutomeru, ki je na 135 kvadratnih metrih predstavil polnilne linije ter stroje za pranje in sterilizacijo. Le nekaj manjši je že tradicionalno Transpak d.o.o. iz Murske Sobote, ki ponuja paletirno, pakirno in transportno tehniko. Podjetje Petek d.o.o. iz Rogatca je na sejmu posebej poudarilo in predstavilo izboljšave na svoji tunelski tehnologiji, premierno pa so na ogled postavili povsem novo konstrukcijo sistema izpihovanja vode s steklenic, ki se vrši pred procesom etiketiranja. V Nürnbergu se je v dobrem mesecu in pol že drugič predstavilo podjetje Škrlj d.o.o., saj so konec septembra nastopili tudi na mednarodnem strokovnem sejemskem dvojčku Powtech TechnoPharm, ki je sicer namenjen procesnim tehnikam predvsem za živilsko industrijo in farmacijo.  Glavnina njihovega programa so izdelki in tehnološke rešitve za vinarstvo, pivovarstvo ter živilsko in farmacevtsko industrijo. Takšni nastopi so dokaz kakovosti in prepoznavnosti sejmov Nürnberškega sejma, ki sicer v zadnjih letih med vodilnimi nemškimi sejmi beleži eno najvišjih stopenj rasti.

 

Več slovenskih hmeljarjev

 

Na sejmu BrauBeviale so se prvič neposredno predstavili tudi hmeljarji. Do zdaj so namreč nastopali predvsem trgovci s hmeljem, kot sta denimo Hmezad Exim d.d. in Inbarco d.o.o., tokrat pa je nastopilo še Društvo hmeljarjev, ki želi slovenskemu hmelju povrniti njegov nekdanji ugled in veljavo v svetovnem merilu. Poželi so kar precej zanimanja, zato bi bilo vredno razmisliti o bolj povezanem nastopu slovenskih hmeljarjev in  trgovcev na prihodnjem sejmu, saj – za razliko od mnogih drugih – nastopajo razdrobljeno oziroma vsak zase. Kot trgovec s hmeljem je letos prvič nastopila tudi kmetijska zadruga KZ Petrovče, ki se predstavlja pod blagovno znamko Alpine Hops.

 

Novi razstavljavci uspešno

 

Med novimi razstavljavci je največ zanimanja vzbudilo podjetje Dejmo d.o.o. Skupina zanesenjakov je namreč razvila točilni sistem, ki je inovacija v svetovnem merilu predvsem zaradi svoje hitrosti, saj napolni kozarec za malo pivo v treh sekundah, velikega pa v dobrih štirih. Takšen sistem je seveda še posebej dobrodošel na velikih zabavnih ali športnih prireditvah, kjer morajo gostinci v kratkem času postreči nekaj sto gostov.

 

Pomembno tržno nišo, ki beleži precejšnjo rast in zagotovo skriva še veliko priložnosti, predstavljajo male pivovarne. Na njih cilja še eden med slovenskimi novinci na sejmu BrauBeviale, to je podjetje Mithraeum d.o.o., ki je ponudilo kotle za proizvodnjo piva s kapaciteto sto do tristo litrov. Proizvodni program tega družinskega podjetja iz Črnomlja obsega sicer izdelke iz nerjavnega jekla za živilsko, kemično in farmacevtsko industrijo.

 

V razstavnem programu sejma BrauBeviale so tudi izdelki in oprema za gostinstvo. V tem sklopu se je, prav tako prvič, predstavilo podjetje Biro Ogis d.o.o. iz Celja s šotori za prireditve, ki pa so uporabni tudi za skladiščne in druge hale.

 

Še en pomembni segment, v katerem lahko naša podjetja ne le najdejo svoj prostor pod soncem, temveč ustvarijo več dodane vrednosti, so izdelki višjega ali najvišjega kakovostnega razreda. Z visokokakovostnimi in ročno narejenimi točilnimi pipami za pivo se je na sejem BrauBeviale vrnilo podjetje EBTS Šrklep in Ručigaj d.n.o.  Kot pravijo, so njihovi izdelki zelo iskani tudi čez lužo.

 

Prihodnje leto bo sejem od 10. do 12. novembra, leta 2016 pa od 8. do 10. novembra.

Na seznam novic.
Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani in štetje števila obiskovalcev. Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni.