Datum objave:

Posebna ponudba za nastop podjetij iz jugovzhodne Evrope na sejmu Automechanika Istanbul

ACS je svoje člane že obvestil o možnostih za predstavitev na sejmu Automecahnika Istanbul. Na tej strani želimo o tej možnosti obvestiti še druga podjetja, ki niso člani grozda, hkrati pa navajamo še nekaj več informacij o ozadju te pobude.

Frankfurtski sejem želi v razvoj trgov Turčije in cele regije v tem delu sveta vključiti tudi države jugovzhodne Evrope (JV Evrope). V skladu s to strategijo je pripravil posebno ponudbo za nastop na strokovnem sejmu Automechanika Istanbul.

Pobuda za takšen nastop je nastala v sodelovanju med vodstvom sejma in avtomobilskim grozdom Srbije, podpira pa jo tudi Ministrstvo za zunanjo in notranjo trgovino Republike Srbije. Cilj je vključiti vse avtomobilske grozde v državah JV Evrope. Aleksander Medjedović, generalni direktor družbe Messe Frankfurt Istanbul poudarja, da s to posebno ponudbo omogočajo nastop vsem podjetjem iz JV Evrope na tem sejmu, tudi tistim, ki sicer morda (še) nimajo dovolj lastnih sredstev za nastop na več sejmih v enem letu. Podjetja lahko tako izkoristijo vse potenciale omenjenih trgov in vse storitve, ki jih za te dejavnosti ponuja sejem.

V tej posebni ponudbi so razstavljavcem na voljo opremljene stojnice (bloki po 6 m2, možni pa so tudi drugačni dogovori glede velikosti) za 999,00 € plus DDV (18 %) v delu sejma namenjenem predstavitvi ponudbe držav JV Evrope. Tridimenzionalno predstavitev stojnic si poglejte tukaj. Redna cena za kvadratni meter neopremljenega prostora znaša sicer 200 € neto.

Rok za prijave je bil 20. februar 2014, vendar smo se s kolegi v Carigradu dogovorili za možnost podaljšanje te ponudbe za nekaj časa. Kljub temu vse zainteresirane prosimo, da nam čim prej sporočite svoj interes.

Ta ponudba je na voljo podjetjem v tistih državah, v katerih bodo avtomobilski grozdi na svojih spletnih straneh podprli sejem Automechanika Istanbul, Frankfurtski sejem pa sme podpornike navesti v svojih komunikacijskih sredstvih.

Podjetja se lahko prijavijo na več načinov:
- individualno (vsako podjetje bo posebej obravnavano in bo dobilo svoj račun),
- skupinsko (račun bo izstavljen grozdu oziroma organizatorju skupinskega nastopa).

Po dogovoru z Messe Frankfurt Istanbul smo v predstavništvu odprti za dodatne dogovore glede organizacije skupinskega ali individualnega nastopa in velikosti stojnice. Enako velja za dogovor, kako in kje objaviti podporo sejmu, ki je pogoj za uveljavljanje posebnih pogojev.

Zaradi hitrega razvoja avtomobilskih trgov Turčije in okoliških držav bo sejem Automechanika Istanbul od zdaj naprej potekal vsako leto (prej bienalno).

Velikost in pomen sejma zrcalijo tudi zadnji statistični podatki (2013):
- število razstavljavcev: 1.245, od tega 536 (43 odstotkov) tujih,
- število obiskovalcev:
43.812, od tega 12.359 (28 odstotkov) tujih iz 110 držav,
- površina:
27.688 m2 neto.


Pomembne povezave:

- Turški avtomobilski trg in tržne informacije
- Zasnova sejma in produktne skupine
- Statistični podatki o sejmu Automechanika Istanbul (2001-2013)
- Katalog razstavljavcev 2013

Automechanika Istanbul 2014:
-
Tridimenzionalni pogled stojnic v sklopu skupinskih predstavitev JV Evrope
- Tloris hale 7 in 9
- Tloris celotnega sejmišča
Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani in štetje števila obiskovalcev. Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni.